2018. február 13., kedd

Legyen tánc!

Az utóbbi három hétvégén három különböző helyen is voltunk bulizni. Most úgy tűnik, mintha fergeteges partiarcok lennénk, pedig mind a három alkalommal legszívesebben itthon kuckóztunk volna a takaró alatt egy jó filmet nézve. De egyik eseményt sem mondhattuk le, meg tényleg muszáj társasági életet élnünk, nem hanyagolhatjuk el teljesen a barátainkat.


Az elsőt vártuk a legjobban, még szilveszterkor fixáltuk le, benne volt a naptárunkban, mindent úgy szerveztünk, hogy az a hétvégénk szabad legyen. Egy itteni baráti párral mentünk, Pupák bölcsijében ismerkedtünk meg, másfél éve tart a barátság, és kölcsönösen nagyon bírjuk egymást. Nekem kicsit hihetetlen, hogy ilyen rövid idő alatt mennyi ismerősünk és barátunk lett itt, hogy mindenki mindenkinek köszön az utcán, és ha sétálunk, többször is megállunk beszélgetni, hogy ismerem a boltost, a kávézóst, a cukrászdában dolgozó pincérlányokat, a pékségben az eladókat... De nem is erről akartam beszélni, bár tény, hogy még mindig életünk egyik legjobb döntésének tartom, hogy kiköltöztünk Budapestről.

Szóval beültünk egy hangulatos helyre vacsorázni, majd a bulinegyedbe mentünk, ahol a barátaink már kinéztek egy ígéretesnek tűnő partit, menő dj-vel meg minden. Én soha nem szerettem a túl fenszi helyeket, a hideg ráz a görcsös erőlködéstől, ahogy mindenki lazának, jókedvűnek próbál tűnni, miközben a legtöbbször csak egy bulinak álcázott húspiacról van szó, ehhh, szóval öreg vagyok én már ehhez. De gondoltam, ott leszünk négyen, kicsit lötyögünk, becsípünk, nevetgélünk, jó lesz az.

Ehhez képest alig értünk le a tánctérre, mellettünk iszonyú üvegcsörömpölés közepette egymásnak esett két miniruhás csaj és olyan komolyan összeverekedtek, hogy bennem megfagyott a vér. Volt ott hajtépés, karmolás, pohártörés egymás fején, ráadásul több felvonásban is. Biztos nagyon konzervatív vagyok, vagy már csak nagyon rég nem buliztam egy igazit, de ez a jelenet nekem még az élettől is elvette a kedvem, legszívesebben azonnal hazajöttem volna, de hát hányszor tudunk így négyesben együtt kimozdulni? Maradtunk, a többiek túltették magukat a dolgon, de én állandóan azt vártam, mikor esik nekem valami hisztérika, mert meglököm tánc közben, vagy mittudomén. M.-mel is elkezdett hőzöngeni egy kétméteres hústorony, mert hozzáért a könyökével, nekem meg olyan szinten volt elegem a belvárosi szórakozóhelyekből, hogy elhatároztam, legközelebb inkább házibulit csinálunk. De hogy most egy ideig elegem van a bulizásból, az is biztos.

Róth Anikó


Ehhez képest egy hét múlva a Corvin-negyed egyik romkocsmájában ért minket az éjjel, mégiscsak meg kellett ünnepelnünk a sógorom 30. szülinapját. Igaz, ez szolidabb bulinak ígérkezett, lévén, hogy   a sógórnőm 8 hónapos terhes. Nem számítottam rá, de nagyon-nagyon jól éreztem magam, volt egy külön szoba, ahol lehetett beszélgetni, kint pedig egy tánctér a tombolni vágyóknak, és ha másnap nem kellett volna korán kelnünk, és emiatt hamar lelépnünk, egész komoly kis mulatság kerekedhetett volna az estéből.

A harmadik bulira most szombaton került sor. Megint akkora lelkesedéssel készültem, mintha fogorvoshoz kellene mennem, de egy nagyon kedves barátnőm ünnepelte a szülinapját, semmiképpen nem akartunk lemaradni róla. Nagyon sok rég nem látott baráttal találkoztam, egyetlen pohár bortól totál ellazult állapotba kerültem, rengeteget dumáltam millió emberrel, tök jól esett, hogy mindenki lelkesedik a suliért és az "új szakmámért", kaptam egy csomó ajánlatot együttműködésre, meg mindenki biztatott, hogy indítsam el gyorsan a Facebook oldalamat, hagy lájkolják és kövessék, amit csinálok. Rendesen meghatódtam.

Persze megint korán el kellett jönnünk, M. másnap dolgozott, de nagyon jó kedvünk volt, romantikus hangulatba kerültünk, és mivel anyukámék itt voltak vigyázni a gyerekekre, a lakás meg azért annyira nem nagy, így olyat csináltunk, amit már nagyon régen, hazafelé megálltunk egy kivilágítatlan helyen és... jól éreztük magunkat.

Hiába van szürkeség, meg tél, meg hideg, valahogy érzem, hogy jön a tavasz.


2 megjegyzés:

  1. Ha szeretitek tancot van egy vagany hely
    Weryus Tánc és Mozgásstudio
    Bp 1066 Terez krt 4
    Van balett.szinhazi,kortars, sztepp,s szineszet is...felepesilehetőaeg canyukak is szoktak jarni meg berelhető terem is..
    Ja s vannak gyerek orak is ha valakit erdekel..nagyon johely

    VálaszTörlés