2016. április 4., hétfő

Irigylésre méltó

Azért van egy csomó minden, amiért igazán irigylésre méltó az anyukák élete. Legalábbis ezen a hétvégén annyi-annyi szép pillanatunk volt.

Például, hogy szombaton 8-ig aludtunk mindannyian, és bár M. elment dolgozni, de mégis békésen és jókedvűen indult a nap és a pupákokkal hatalmasakat kacagva birkóztunk a hálószoba szőnyegén.

Vagy, amikor Puppina aludt, és Pupákkal kimentünk a kertbe, és pont odasütött a nap és ő játszott én meg kávéztam, és akkor hirtelen odaszaladt hozzám, átölelte a karom és azt mondta, hogy szeretlek.

Vagy, amikor főzőcskéztem Puppinának az ebédet, és a párolódó zeller meg karfiol olyan finom húsleves illatot varázsolt a lakásba, mint gyermekkoromban, amikor készült a hétvégi ebéd.

Vagy, amikor Pupák megevett mindent, amit ebédre készítettem neki.

Vagy, amikor a két kis pupák ebéd után két órát aludt egyszerre, és mindketten mosolyogva ébredtek és Pupák megint azt mondta, hogy szeretlek.

Vagy, amikor Pupák végig szaladgálta, ugrabugrálta és dumálta az utat a játszótérig. És amikor mondtam, hogy indulunk haza, szó nélkül összepakolta a homokozós cuccait. És csak akkor akart durcizni, amikor kiderült, hogy nem tettem be az éppen kedvenc autóját a táskámba. De ezt is leszereltem, mert találtunk egy klassz botot.

Vagy, amikor vasárnap reggel kiderült, hogy tudok omlettet csinálni és finom is.

Vagy, amikor ebédre M. kedvencét csináltam és bár pepecselni kell vele, mégis tök gyorsan kész lett.

Vagy, amikor egy régi barát látogat meg délután.

Vagy, amikor mindannyian elsétálunk fagyizni és Puppina élvezettel majszolgatja élete első tölcsérjét.

Vagy, amikor Pupák nevetése messzire hallatszik fürdés közben.

Vagy, amikor este benézek a szobájukba és mindketten egyenletesen szuszognak.


És hogy ezt látom a hálószobaablakból:



És, hogy Puppinának ilyen szép, színes és nagyon finom kajákat csinálok:


És, hogy talán a hajammal is kezdek kicsit megbarátkozni.

12 megjegyzés:

  1. ez a haj tök jó! Ez a long bob? Nekem is volt ilyesmi, és szerettem. Miért kellene vele barátkozni, bár az arcod nem látszik, de szerintem jól áll.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Andi, igen ez a long bob. :) Csak mostanában bármit csináltam magammal, bármit vettem fel, bárhogy vágattam a hajam, sehogy nem tetszettem magamnak.

      Törlés
  2. "... amikor kiderült, hogy nem tettem be az éppen kedvenc autóját a táskámba. De ezt is leszereltem, mert találtunk egy klassz botot.."

    mennyire cukik..:)

    VálaszTörlés
  3. De megható bejegyzés, nagyon átjött a hangulata, teljesen én is hálás hangulatba kerültem ma, extra ölelésekkel a gyermekeim felé :) A frizurád nagyon menő, nekem tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy praktikus kérdés: mivel készíted a mini pépeket Puppinának? Olyan szép simának és daraboktól mentesnek látszanak :) (egy normál turmixgépbe félek, túl picik lesznek kezdetben az adagjaink)

      Törlés
    2. Köszi, Heni! :) A kajákat a Philips Avent pároló és turmixgéppel készítem, imádom, Pupáknál is nagyon bevált. Csak fel kel darabolni a zöldségeket/gyümölcsöket, és megpárolja, majd le is lehet turmixolni. Nekünk, ha telepakolom az edényt, akkor az elkészült pép két étkezésre elég. A gyümölcsöket zabkásához is szoktam keverni ( az van az egyik pohárban), akkor még több adag lesz.

      Recepteket pedig Havas Dóra Születéstől születésnapig c. könyvéből veszek, kitűnő könyv, szépen végigvezet a hozzátápláláson, változatos és könnyen elkészíthető ételek vannak benne, amiket nagyon szeretnek a gyerekek. Én már szabadon variálok, attól függően, milyen alapanyagok vannak itthon, de néha még mindig onnan lopok ötleteket.

      Törlés
    3. Köszi szépen! :) Már többen dicsérték is, de nálad látom a szép eredményt is! Ráadásul épp kedvezményes is lett ezen a héten ez a készülék a Brendon-ban, már meg is rendeltem!

      Törlés
  4. Nekem is tetszik a hajad, menő. Ugye megmondtam? :-)
    És igen, amikor nagyok lesznek a gyerekek, akkor már csak pont a fentiekhez hasonlókra emlékszik az ember. ;-)

    VálaszTörlés
  5. Én is gondolkodtam ezen a párolón, de végül nem vettem meg. Hány hónapos most Puppina? Mintha nemrég született volna! A hozzátáplálás miatt gyanítóm, hogy már nem is olyan kicsi baba. ;)Rohan az idő!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, màr 8 hónapos lesz holnapután. Néha én sem hiszem el...

      Törlés