2014. május 22., csütörtök

Pupák a fűben

A jóidő beköszöntével egyre hosszabbra nyúlnak a sétáink, tegnap majdnem 3 órát voltunk lent, az utolsó másfél órát a parkban töltöttük. Vittem Pupáknak uzsonnát, így megetettem a babakocsiban, utána pedig kivettem és letettem a fűbe.


Pupák nem tudott betelni az élménnyel, hol megállt és elmélyülten tépkedte a fűszálakat és a virágokat, és a pici ujjaival mindent összeszedett, amit csak meglátott, hol pedig izgatottan mászkált egyik helyről a másikra.  Később felvettem, és odamentünk a fákhoz megtapogatni a leveleiket meg a törzsüket, kismuki nagyokat kacagott és egyszer örömében még az arcomat is meg akarta harapni, nála ez most a legnagyobb szeretet kifejezése.




Azt még nem is említettem, hogy kb. két hete elkezdett mászni, bár még felváltva használja a kúszással. Az üldögélés is egyre gyakoribb, legtöbbször a sarkára ül térdelésből, és olykor már "elfelejt" kapaszkodni is, ha valami nagyon leköti. Játék közben már ült 90 fokban is, de nem túl hosszú ideig.

Nos, odakint leginkább mászott és legelészett (volna), ugyanis árgus tekintettel figyeltem, hogy ne vegyen semmit a szájába, mert természetesen mindent meg akart kóstolni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése