2016. május 26., csütörtök

Eredményhirdetés

Először is nagyon-nagyon köszönöm, hogy ennyien szavaztatok, iszonyú jó fejek vagytok! 


A szavazatok pont úgy pattogtak az 1-es és 2-es ruha között, mint ahogy az én érzéseim tegnap a próbafülkében, megőrjítve az eladót, M.-et és magamat is.

Szóval kezdem ott, hogy M. húga fog férjhez menni, az esküvő vintage stílusú lesz, egy nagyon szép és elegáns helyen. A menyasszonynak segítettem kiválasztani a ruhát és a menyecskeruhát is, és higgyétek el, ha nem saját magamról van szó, elég magabiztosan tudok tanácsokat adni, máson mindig látom, hogy mi áll jól és mi nem.

Az utóbbi 3 évben, ha fontos eseményekre mentünk, vagy pénzünk vagy időm nem volt, hogy normálisan készüljek, általában szóba sem jöhetett, hogy új ruhát vegyek, ha pedig mégis eljutottam vásárolni, akkor nagyon limitált volt a keret és irtó gyorsan kellett találnom valamit. Ezért legtöbbször nem is éreztem jól magam, mindig ilyen szedett-vedett érzésem volt, pedig én (vessetek meg érte, de egy hiú majom vagyok) szeretem magam összerakni és azt érezni, hogy minden passzol.

Egy ideig úgy tűnt, hogy most minden okés lesz, M. azt mondta, bármit vehetek, amit szépnek találok és úgy volt, hogy időm is lesz vásárolgatni, mert anyu vigyáz Puppinára.

De anyu beteg lett, nem tudott jönni, kiderült, hogy komolyabb a baj, mint hittük, úgyhogy egy hét múlva sem tudott jönni, és még mindig lábadozik, szóval már az is kérdéses lett, ki fog vigyázni a gyerekekre az esküvő éjjelén.

Az idő fogyott, és hétfőn rájöttem, hogy Puppinán kívül, akinek két gyönyörű kisruhácska is be van készítve, egyikünknek sincs ruhája az esküvőre.

Így kedden elnyargaltunk az Outletbe, és volt másfél órám, hogy találjak valamit (ismerős). Nem találtam. Az egyetlen értékelhető ruha, hosszú volt és mellben is nagy. Amit a Mangoban próbáltam, az meg olyan szűk volt, hogy 4 hónapos terhesnek néztem ki benne.

De M.-nek még szerdán is szabadnapja volt, és be is áldozta értem, így reggel 2 hónap után eljutottam fodrászhoz, egy finom ebéd után pedig beszabadultam a MOM-ban az Art'z Modellbe. Az eladólány nagyon kedves és segítőkész volt így kb. 10-12 ruhával vonultam be a fülkébe. Viszonylag gyorsan leszűkítettem a kört négy gyönyörű darabra, azután még kettőt elengedtem, így már csak kettő közül kellett választanom.

Nem tudom, hányszor bújtam bele az 1-es és 2-es ruhába, pipiskedtem a tükrök előtt, hülye kérdésekkel zaklattam M.-et, aki egyébként egy Buddha nyugalmával etette Puppinát a próbafülke előtt.

Persze legszívesebben mindkét ruhát magammal hoztam volna, mert beleszerettem mindkettőbe, de az már nagyon-nagyon-nagyon drága lett volna, és hát tényleg nem én leszek a menyasszony. 

Ti jelentős többséggel az 1-esre voksoltatok, így méginkább vérzik a szívem, mert én meg nem.

Szóval, ahogy a képen is látszik, végül a 2-es mellett döntöttem, mert több érv szólt mellette. Egyrészt kicsit szokatlanabb, különlegesebb a szabása, mint az 1-esnek, másrészt (ez a fotókon nem tudom, mennyire jön át), az anyaga is elegánsabb. Harmadrészt az 1-es ruha élőben kicsit hétköznapibb, simán felvenném dolgozni vagy bárhová, és ezt az alkalmat meg akartam tisztelni valami különlegesebbel, még akkor is, ha nagyon csábító volt a gondolat, hogy az 1-eset sokkal jobban ki tudnám használni később is. Ráadásul az 1-esben végig nagyon kellett volna figyelnem, hogy olyan ügyesen behúzzam a hasam, mint amikor a fotót készítettem, mert bár nagyon jó helyen van az a fekete csík, azért rám férne még néhány ezer hasprés. Negyedrészt a 2-eshez már volt cipőm, ötödrészt pedig M. is erre szavazott.

Mondjuk itt még nem volt vége a dilemmáknak, mert a ruhához lehetett választani három féle öv közül, fehér, pink vagy borvörös változatban. A képeken szintén nem látszik, de a ruha nem fekete-fehér, hanem sötétszürke-ekrü színű. A fehér öv bár nagyon elegáns volt, de túl snassz, a pinkre viszont nagyon ráizgultam, szerintem nagyon feldobta a ruhát, vagány volt vele, de mégis a vörös lett, mert mint említettem, ilyen cipőm már van, pinket pedig nem biztos, hogy le tudnék vadászni pár nap alatt. Ráadásul M. azt mondta, akkor ő felveszi a vörös nyakkendőjét, így finoman össze leszünk hangolva.

Hát, valahogy így fogok kinézni, szeressétek azért ezt is:




Most már csak egy táska kell, jaj!

43 megjegyzés:

  1. Úristen de csinos vagy! Ha nem lenne képekkel dokumentálva a blogodon h 2 gyereked van, hát nem hinném el!
    Nagyon jó a ruha, az öv és a cipő ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, nem is tudod, milyen jól esnek a szavaid! :) Köszönöm!

      Törlés
  2. Imádom az Artz Modellt, minden esküvőre es mert megerdemlem alkalomra ott veszek ruhát :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is csak brutálisan drága és 40-esben semmi nincs:(

      Törlés
    2. Már évek óta nem jártam az üzleteikben, pedig régen elég sok ruhám volt tőlük. Mindegyiket nagyon szerettem. :)

      Törlés
  3. Én az 1-esre szavaztam, most mégis azt mondom szuper választás. Nagyon szép leszel!

    VálaszTörlés
  4. Lélegzetelállítóan szép a ruha és benne te is, ráadásul mindenféle színű kiegészítőkkel variálható később is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, fejben már én is lesakkoztam, mennyiféleképpen lehet még variálni. Köszi, Heni! :)

      Törlés
  5. Én erre szavaztam, pont azért, amit te is írtál, hogy olyan "nem mindennapi", ezzel a vörös övvel, cipővel meg tényleg wooow!!! Tökéletes választás, és igaza van Heninek, egyéb kiegészítőkkel el tudod sütni még párszor. ;-) (Amúgy tényleg tetszett a másik ruha is, nem lehetett könnyű döntés. ;-) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, nagyon nehéz volt dönteni, de örülök, hogy ezt választottam! :)

      Törlés
  6. Szerettem volna szavazni én is, csak nem voltam kommentelő pozícióban, és jól lemaradtam. vagyis végül is nem, mert pont erre szavaztam volna, bár a másikban is csudi csini voltál:) De hát ez a kép, huh, nagyon dögös vagy :)

    VálaszTörlés
  7. Hogy te milyen csini vagy! ;) Hogy csinálod???

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Andi! :) Hát, leginkább az IR-diéta miatt nincsenek rajtam plusz kilók, de azért pár testtájamon még lenne mit dolgozni,mnagyon szeretnék már sportolni valamit.

      Törlés
    2. Az IR diéta szuper dolog. Ezek szerint a terhesség után sem hagytad abba. Ügyes vagy!

      Törlés
  8. Én 2 szavaztam,övvel még tutibb😁

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Andi, szerintem is feldobja nagyon az öv. :)

      Törlés
  9. Na en is ezt talaltam elegansabbnak. O en is AZ Artz Modellbol oltoztem amig volt hova. AZ ov meg elegansabba teszi allati jol nezel Ki!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Régen én is sokat vásároltam ott, mostanában a játszótérre sajna nem innen öltözöm. :D

      Törlés
  10. Na, hàt mondtam én! Szuper szép vagy:)

    VálaszTörlés
  11. Gyönyörü,a ruha is és te is benne! Már az előzőhöz is írtam,ez a ruha valami hihetetlnül jó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszi, engem is elvarázsolt ez a ruha. :)

      Törlés
  12. Gratulálok a választáshoz. Az övvel és a cipővel tökéletes választás - szerintem -. A vörös nyakkendővel pedig meglesz a harmónia közöttetek.

    Elolvasva amit írtál megnyugodtam, hogy még sincs akkora baj a szememmel, mert elsőre bézsnek/ekrünek gondoltam ezt a ruhát. Nehéz egyébként eldönteni, hogy mit illik/nem illik esküvőre felvenni. Idén voltunk lakodalomban, s oda kerestem ruhát. Az üzletekben, ahol jártam, és elmondtam mit keresek, mindig az volt a válasz, hogy fehéret és pirosat nem szabad, mert az a menyasszony színe, feketét nem illik. (Ha magamból indulok ki, eleve bukott ez a dolog, mert bézs/ekrü pici barna volt a menyasszonyruhám, sötétkék-fehér pedig a menyecske. :) )

    A táska is tud nehéz dió lenni. Ha követem azt a vonalat, hogy a kiegészítőknek nem kell összhangban lenniük, akkor valami szép ekrü táskát választanék...

    VálaszTörlés
  13. Köszi, Gitta! :) Igen, én is ezeket a szabályokat tudom, az esküvővel kapcsolatban, csak néha olyan nehéz, és sokszor alig van választék. Tavaly az unokahúgom esküvőjére 9 hónapos terhesen fekete ruhában mentem, mert egyszerűen sehol nem volt szép, alkalmi, világos színű kismama ruha, ami nem csilliárdokba kerül.

    Itt egyébként rózsaszínbe hajló lesz a menyasszonyi ruha, úgyhogy még az ekrüvel sem "ütöm". :)

    A táskaötletet pedig köszi, remélem, találok valahol ekrüt a jövő héten.

    VálaszTörlés
  14. Gyönyörű vagy! Ezzel az övvel és cipővel csodát tettél! :) Bárhogy is szavaztunk, az volt a lényeg, hogy te melyikben érzed magad a legjobban. Örülök a választásodnak, csodaszép vagy benne!

    VálaszTörlés
  15. Jaj, köszi Rézi, annyira aranyos vagy! :*

    VálaszTörlés
  16. Én imádom ezt a ruhát, meg azt is, hogy van benne egy kis csavar. Én ugye hedonistaként mindkettőre szavaztam, de ez volt a kedvesebb. :-)Gyönyörű leszel. Mármint vagy. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, legszívesebben mindkettőtt a szekrényemben tudnám, azóta is fáj a szívem a másikért. :)

      Törlés
  17. Én az 1 -re szavaztam, de így az övvel és a cipővel ez sokkal jobb. Nagyon jól áll, hihetetlen, hogy két gyereked van :D

    VálaszTörlés
  18. Én az 1 -re szavaztam, de így az övvel és a cipővel ez sokkal jobb. Nagyon jól áll, hihetetlen, hogy két gyereked van :D

    VálaszTörlés
  19. Tenyleg nagyon csini! Es szuper hogy eskuvore mentek!

    VálaszTörlés
  20. nem hiszem el, hogy 40-es a méreted. Tiszta 36. Szerintem totál jól választottál. Mi két esküvőre is hivatalosak vagyunk, és hát húzom az időt a ruha vásárlásra :)

    VálaszTörlés
  21. Nem 40-es, ez egy 34-es ruha. 😊 Köszi, én is egyre jobban szeretem ezt a ketteskét. 😊

    VálaszTörlés
  22. 34-es ruha két gyerek után????Mint a sztárok. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elég ritkán érzem magam sztárnak, inkább egy leépült anyukának, úgyhogy köszi! :)))

      Törlés