2013. március 15., péntek

Új élet

2012. február

Tavaly februárban megszületett a sógoromék második kislánya. A pici világra jöttének másnapján már bementünk a kórházba, és én is a karjaimba vehettem a gyönyörűséges kis csomagot. Amit akkor éreztem, az egyszerűen szép volt. Az egész bensőm beleremegett abba, mennyire vágyom rá, hogy én is anya legyek...

2011. szeptemberében volt az esküvőnk, M. másfél év után kérte meg a kezem, és én boldogan igent mondtam, mert már rég nem volt kérdés, vele szeretném leélni az életem.

Mivel akkor hagytam abba a fogamzásgátló szedését, az orvosom azt javasolta, várjunk 3 hónapot, mielőtt elkezdenénk próbálkozni a babával. Hallgattunk rá, bár én már legszívesebben a nászúton mindent beleadtam volna.

Aggódtam kicsit a korom miatt, hiszen 36 évesen mentem férjhez, és még soha nem voltam terhes, így azt sem tudtam, sikerülni fog-e egyáltalán, vagy most kell majd azzal szembesülnöm, hogy nem lehet kisbabám.

Szóval 2012 februárjában két sikertelen "kísérleten" voltunk túl. Csalódott voltam, de nem elkeseredett.

És akkor megérkezett ez a kisbaba, a karomba fogtam, és aznap éjjel én is megfogantam..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése