2013. március 16., szombat

Életem legborzalmasabb éjszakája


2012. május

Éjfél körül járhatott az idő. Alig pár oldalt olvastam el a könyvből, amikor azt éreztem, mintha elpattanna bennem valami ott alul, majd elöntött a vér.

M. nevét kiáltottam kétségbeesetten, és azt sikítottam, hogy nagyon nagy baj van. Felálltam, és láttam, ahogy folyik a vér a combjaimon. "Nem akarom, ezt nem akarom!" - nyöszörögtem. Akkor már M. is ott állt mellettem, és letámogatott a fürdőszobába.

Lerogytam a kád szélére és zokogtam, kiabáltam, hogy ne, jaj istenem, ez nem lehet! M. mondta, hogy üljek rá a vécére, mert akkor már folyt belőlem a vér, de én inkább bemásztam a kádba és megnyitottam a vizet. Óriási placcsanásokkal, löketszerűen jött ki belőlem minden, miközben csak sírtam és egyfolytában azt hajtogattam, hogy ezt ne...

M. próbált megnyugtatni, nem engedte, hogy odanézzek, amikor egy-egy nagyobb darab jött ki belőlem, és eltakarított mindent, hogy ne sokkolódjak tovább.

Nem tudom, meddig ültem zokogva a kádban, azt hiszem M. húzott ki valahogy, hozott cukrot és vizet, hogy el ne ájuljak, elővett nekem tiszta fehérneműt és megkereste az elpakolt betéteimet. Kivitt a kanapéra és betakargatott.

Fogalmam sem volt, mit kell ilyenkor csinálni, de nem akartam elmenni otthonról és bemenni a kórházba, ahol egy idegen ágyban kellene feküdnöm idegen emberek között.. M. megnézte, mi ilyenkor a teendő, és mivel a vérzésem erős volt, de nem extrémül erős, úgy döntöttünk, nem hívunk mentőt, hanem majd reggel beszélek az orvosommal.

M. azt mondta, nem megy sehová, nem akar itt hagyni, de hallani sem akartam róla, hiszen már le sem tudta volna mondani az utat, és mást sem lehetett volna beszervezni helyette. Ekkor felhívta a szüleimet, és megkérte őket, reggel jöjjenek el hozzánk, mert nem lenne nyugodt, ha egyedül lennék otthon.

Egy-két óra múlva visszamentünk a hálószobába, és csendesen sírdogálva vártam a reggelt, miközben pár percenként újra és újra összehúzódott a méhem, és éreztem, ahogy enyhe löketekben jön belőlem a vér...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése