2013. március 16., szombat

Gyönyörű május


2012. május

Aztán beköszöntött a május..

Újabb hosszú hétvége következett, és mi szerelmesen és boldogan tervezgettük, mit csinálunk a négy nap alatt.

Elmentünk Tatára az angol parkba, ahol piknikeztünk, feküdtünk a takarón, hallgattuk a zenét, lóbáltuk a mezítlábunkat és már nem emlékszem, miken, de nagyon sokat nevettünk.

Egyik este beültünk az egyik kedvenc kávézónkba a barátainkkal, akik simogatták a picit már gömbölyödő pocakomat, és amikor hazaértünk, azt mondtam M-nek, az emberek olyan ritkán képesek értékelni a szép pillanatokat és a jelenben megélni a boldogságot, de én most boldog vagyok, és ez az egyik legszebb korszak az életemben.

Aztán elmentem a mosdóba és véres volt a bugyim. Nem nagyon, és nem is piros vér volt csak barna, de rettenetesen megijedtem. Felhívtam mindenkit, aki szóba jöhetett, és mindenki megnyugtatott: ilyen van, ez nem jelent semmi rosszat, sokszor a terhesség velejárója. Ráadásul a nőgyógyászom is azt mondta, akkor hívjam, ha esetleg darabos, piros vérzésem van.

A barna színű váladék azonban másnap is ott volt, és makacsul maradt. Próbáltam nem kétségbeesni, de volt egy szörnyű pillanatom, amikor keserves zokogás tört rám, és úgy éreztem, a kisbabánk nem fog velünk maradni..

Megszállottan gugliztam, beszéltem a sógórnőmmel, és végül nem bírtam ki és a nőgyógyászomat is felhívtam. Azt mondta, amit mindenki más is, hogy ez nem jelent rosszat, de ha engem az megnyugtat, másnap délután menjek be hozzá, megvizsgál.

Készültem tehát a következő napra, próbáltam olyan ruhát találni, amelyben még viszonylag el tudom rejteni az állapotom, hiszen a munkahelyemen még nem volt publikus a terhességem. Egyik ruhát a másik után vettem elő a szekrényből, de szinte mindegyikben óriásinak látszott a hasam, ami fel volt puffadva és egyre nehezebbnek éreztem..

Közben M. is pakolászott, hajnalban indult a reptérre, külföldre utazott egy fontos munka miatt, és mindketten örültünk ennek a lehetőségnek, mert úgy éreztük, ez nagy előrelépés a munkahelyén.

Hajat mostam, szépítkeztem még egy sort a fürdőszobában, majd bekucorodtam a félig már szendergő M. mellé az ágyba a könyvemmel..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése