2015. augusztus 11., kedd

Megérkezett pici Puppina

Ma reggel 6.03-kor 3180 grammosan és 54 cm-esen, villámsebességgel megérkezett hozzánk Puppina, alias Szofi. A baba, a mama és a papa is jól vannak, a baba ráadásul gyönyörű is. Pupák egyelőre otthon örül a húgicának.


A szülésről annyit, hogy hajnalban 3.45-kor indultunk otthonról és 6 óra után pár perccel már a hasamon volt a pici lányunk, szóval elég gyors volt. A könnyűségről pedig... Nos hát, amilyen gyors volt, annyira intenzív is, de erről majd részletesen beszámolok. 

Most boldogság van. 

34 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok, csupa-csupa jót nektek! <3

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok Sensitive :))) sok örömet kívánok Nektek! :)

    VálaszTörlés
  5. Sok szeretettel gratulálok Nektek! :) <3

    VálaszTörlés
  6. Még 11 körül nekem írtál, hihetetlen, hogy utána pár órával indultatok szülni :) Gratulálok a kis Puppinához! ♡ Sok-sok örömet az így már 4 tagú családnak!

    VálaszTörlés
  7. óistenem, Gratulálok! Sok-sok örömöt, boldogságot!
    :-)

    VálaszTörlés
  8. Gratulálok, nagyon örülök!!!
    (bocsi még sosem kommenteltem nálad, de most nem tudtam megállni)

    VálaszTörlés
  9. Gratulálok! Sok-sok örömöt és egészséget mindannyiótoknak!

    VálaszTörlés
  10. Gratulálok!!! Sok boldogságot és jó egészséget kívánok! :)

    VálaszTörlés
  11. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  12. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  13. Gratulálok! :))) Amúgy én valamiért sejtettem, hogy szülsz :)

    VálaszTörlés
  14. Üdvözöllek a nagyvilágban, kicsi Puppina! <3 Legyél nagyon boldog, egészséges és kiegyensúlyozott! Anyukának pedig hatalmas gratuláció a gyors szüléshez! :)

    VálaszTörlés
  15. Oooo... micsoda fantasztikus hír! Gratulálok! Üdv a világban Puppina! :)

    VálaszTörlés
  16. Hurrá! Gratulálok Nektek! Éljen a Baba és a Mama! :)

    VálaszTörlés
  17. na már a fészbúkon is mondtam, de itt is éljenéljen:)

    VálaszTörlés
  18. Gratulálok a pici lányhoz!!
    Én is pont ezt szoktam mondani, hogy nekem gyors szüléseim voltak, egyszer sem töltöttem 2 óránál többet a szülőszobán, de nagyon durvák voltak.:-) A leghosszabb volt a legkellemesebb, ha lehet ilyet mondani.:-)

    VálaszTörlés
  19. Gratulalok es sok boldogsagot kivanok!

    VálaszTörlés
  20. Gratulálok! Sok boldogságot egészséget :)

    VálaszTörlés
  21. Gratulálok! Sok boldogságot egészséget :)

    VálaszTörlés
  22. Gratulálok!!! Az én legkisebb lányom is Szofi , külön gratula a gyönyörű névhez :(

    VálaszTörlés
  23. Gratulálok! Döbbenetesek a hormonok, hogy megkönnyeztem egy ismeretlen nő gyermekének a születését :) A legjobbakat!

    VálaszTörlés
  24. Aztamindenit :))))) Gratulálok!!! Szofi? A favorit lánynevem :)))))

    VálaszTörlés
  25. Izgalas időszakon vagyunk túll..Igen, én is-nagy átéléssel vettem részt lélekben a költözés terhes időszaka alatt. Mindennek örültem, amit megosztottál velünk. És vártam ezt a csöpp édes pocaklakót is, aki annyira jókor tudott megérkezni:)
    Sok szeretettel gondolok Rátok, Pupákra, Puppinára és apára, anyára:)))
    Éva

    VálaszTörlés
  26. Óóó, de jó! Már nagyon vártam, naponta többször is kattintottam, hogy van-e új bejegyzés. :))
    Gratulálok! Boldogságot, egészséget, örömteli, szép életet kívánok Nektek!
    Délia

    VálaszTörlés
  27. Hűha, micsoda hír! Gratulálok, sok boldogságot, könnyű első heteket!

    VálaszTörlés
  28. juhúúú:) (akkor ez hasonló lehetett az én szülésemhez, már amire emlékszem ;) )

    VálaszTörlés
  29. Gratulálok!! Nagy boldogság :) Üdv a kicsi lánynak!

    VálaszTörlés
  30. Nagyon-nagyon szépen köszönöm mindannyiótoknak a kedves szavakat és gratulációkat! Puszi és ölelés nektek!

    VálaszTörlés
  31. Gratulálok! Egészséget (a legfontosabb), örömöt és minden földi jót kívánok Puppinához!

    VálaszTörlés