2015. május 28., csütörtök

Nyanya

Kezd elmúlni a rosszkedvem, Pupák anyuéknál mininyaral, sikerült rendbe kapnom a lakást és bár minden nap hajnalban kelünk valami fontos elintéznivaló miatt, legalább jut idő egyéb teendőkre is. Szóval ma mosolygósan és viszonylag kiegyensúlyozottan jártam-keltem a városban és többen még flörtölni is próbáltak velem, amíg észre nem vették a pocakomat.


Vettem egy szürke pólót a H&M-ben, amibe tökéletesen belefér a pocakom, laza is meg trendi is, feldobtam egy klassz nyaklánccal, felvettem hozzá a bőrhatású leggingsemet, a fekete blézeremet és a kényelmes fekete új cipőmet - ebben a szettben indultam ma el otthonról, és olyannyira jól éreztem magam benne, hogy több elismerő pillantást is kaptam.

Feldobódva szálltam fel a hazafelé tartó zsúfolt buszra, ahol miután kezeltem a jegyem, összeakadt a tekintetem egy 15-16 éves forma lánnyal, aki felugorva a helyéről megkérdezte: "Le tetszik ülni?"

(itt most sok sikoltozós emotikon következik)

forrás: shutterstock.com

2 megjegyzés:

  1. Fotót, fotót kérünk ;) Örülök, h jobb a kedved, maradjon most már így! Ne foglalkozz a tinilánnyal, sokan nincsenek azzal tisztában, hogy tetszikezni csak idősekkel illendő ;) Inkább nézd a jó oldalát, akár el is fordíthatta volna a fejét mint sok más paraszt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem haragudtam rá, csak kicsit meglepődtem. :D

      Legközelebb fotózok is, megígérem! :)

      Törlés