2015. május 22., péntek

Szabadságra mennék

A tegnapi nap pocsék volt. Talán az eső, a napsütés hiánya vagy az elmúlt hetek sok idegeskedése jött ki rajtam. Mérhetetlenül fásultnak és rosszkedvűnek éreztem magam. Legszívesebben szabadságra mennék a saját életemből.


Nem tudom, mikor volt utoljára ennyire szar hangulatom. Az a csendes szomorúság, ami olyan apatikussá teszi az embert. Azt éreztem, hogy szeretnék egy kis időre mindent letenni, hogy ne kelljen gondolkozni semmin, ne kelljen aggódni semmi miatt, egy kicsit hadd hagyjam abba ezt a felnőttesdit és hadd foglalkozzam inkább csupa haszontalan dologgal.

forrás: fashionelephant.com


Elég volt a felelősségből, az ügyintézésből, a telefonálgatásokból, a terhességből a gyereknevelésből,  az aggódásból, kicsit magammal akarok lenni, kicsit csak magamra figyelni, moziba menni meg cipőket próbálgatni, új sminkeket kipróbálni, aludni, aludni, aludni, olvasni, fröccsözni, elmenni egy koncertre, táncolni, csillagfénynél sétálgatni M.-mel és csókolózni...

Egy kicsit el akarom felejteni, ami most körülvesz és ami következni fog, valahonnan új energiákat meríteni, hogy ne picsogjak öt percenként valamin, hogy újra jó anya és feleség lehessek, hogy jókedvű és tettrekész legyek, hogy visszakapjam önmagam.





Közben Pupák belépett a dackorszakba, ami egyszerre mérhetetlenül nehéz és hihetetlenül cuki, sírnivaló, vicces és megható. Majd írok erről is, csak még kicsit sajnálom magam.




4 megjegyzés:

  1. Nem is csodálom, hogy így érzel ennyi megpróbáltatás után... Nem tudtok elszabadulni egy hétvégére kettesben valami jó kis wellness szállodába?

    VálaszTörlés
  2. Nekem 2 napja volt ugyanez, gyanítom, ez az esős, pocsék idő is nagyban közrejátszik. Én olyan szinten feszült, nyűgös voltam, hogy reggel zokogva ébredtem, azóta minden ok. Remélem, hamar túl leszel rajta, bár Neked a mormonok is nehezítik a dolgod. Kitartás! :-)

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Nekem akkor volt ilyen, mikor Sz. Németországban volt 2 heteket egy huzamban, és mindent én intéztem, már terhesen is. Irtó kimerítő, és most nyilván lelki-szellemi-testi feltöltődésre vágysz, egy ilyen időjárás még erősebben kihozza ezt í típusú vágyat. Kérd meg a férjedet, legalább 1 nap én-időt tudjatok magatoknak vagy csak magadnak szervezni, Pupák nélkül, hogy ő is a relatív kipihent, jókedvű anyukáját lássa újra :)

    VálaszTörlés