2016. március 20., vasárnap

Érzéketlenül

Negyedik vagy ötödik napja (már nem is számolom) nem kapok levegőt az orromon, nem érzek semmilyen szagot és illatot, és az ízeket is csak úgy nagyjából.


Elég szar így létezni, igaz, hogy vannak szagok, amik nélkül kellemesebb az élet, de például a kávém illata kifejezetten hiányzik. És nem érzem a szépséges lila jácintot sem, amit anyuék hoztak a kertjükből.

Bónuszként úgy érzem szét akar repedni a homlokom, és az orrüregem vagy mi ott felül, állandóan feszül.

Múlt héten elvittem Puppinát orvoshoz, mert csak nem akart kikeveredni ebből a megfázásból, begyulladtak a hörgői, így kaptunk egy eszközt, amit pár óránként rá kell tapasztanunk az arcára, abba belefújni egy inhalátor sprayt, ami segít a kis hörgőinek meggyógyulni. Ettől persze még rettenetesen utálja.

Péntek délután óta Pupák nélkül vagyunk, a kicsi mókuskánk elment tavaszi szünetelni anyuékhoz, ezt egyrészt azért találtuk ki, hogy pár napig azt érezze, hogy kizárólag ő van a középpontban, nem tereli el róla a figyelmet semmilyen tesó, másrészt M. így talán utoléri magát az elmaradt munkáival.

Szóval pénteken az én kis pupikám bepakolta magának egy táskába, hogy milyen játékokat visz magával, majd cukin integetett a kocsiból és azt kiabálta, hogy "jó legyél anya! Meg apa is jó legyen!" Még el sem tűnt az autó a szemem elől már zokogtam. Nagyon üres nélküle a ház.

Puppinát jövő héten viszem gyógytornászhoz, mert a védőnő szerint túl feszes. Mondjuk alig múlt 7 hónapos, mászik, kapaszkodva feltérdel, féloldalasan, támaszkodva ül és egyfolytában dumál. Ezt elmondtam a gyógytornásznak is, aki szerint nem úgy tűnik a leírtak alapján, mintha bármilyen gond lenne, de azért megnézi. Mondjuk tény, hogy a kúszás kimaradt, ez nem tudom, milyen komoly gondot jelez. Mindegy, nem akarok átsiklani semmi fölött, lehet, hogy Pupák is előbb tanul meg járni, ha annak idején előbb figyelmeztetnek.

M. itthon van velünk egészen péntekig, akkor visz majd le minket is anyuékhoz. Furcsán csendes az életünk Pupák nélkül, M. dolgozgat én főzök meg pakolászok, délután elmegyünk sétálni kicsit.

Jó lenne virágokat kiültetni az erkélyre, meg rendbe kapni kicsit a teraszt. Még sosem virágoztam, az előző lakàsban nem volt neki hely. Muszáj lesz anyu segítségét kérnem, mert béna vagyok és nem szeretném kinyírni az összes leendő virágomat. Nem szeretnék muskátli,at, de még nem találtam ki, mik legyenek, a leginkább valami apró, fehér virágú növény tetszene, ami jó sűrű. Létezik egyáltalán olyan?

7 megjegyzés:

  1. Nem tudom ismered-e a varjúhájat, pozsgás virág, sűrű, elég igénytelen, jól mutat, de lilás a virága. Nekem nagyon bevált (néha elfelejtem locsolni :))
    Az én lányom is feszes, hetente járok vele csoportos tornára a Petőbe. Majdnem 9 hónapos, álldogál mindenhol, sőt, kanapé mellett lépeget. Mindez túl korai, persze mászik is, de a feszessége miatt állni akar. Kúszás teljesen kimaradt. Neki azért kell torna, hogy lazuljon és lassuljon. Szerintem szuper, hogy már ilyen kicsi korban ennyire kicsi eltéréseket korrigálnak. De ez csak finomhangolás, szerencsére.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valami ilyesmiről lehet szó nálunk is, csak eddig még nem hallottam róla, hogy "lassítani" is kell a babákat. :)

      Törlés
    2. Na szuper. Erre odafigyelek akkor. Mondjuk én folyton hasra teszem, a kiságyban el is maszik álmában. Erre ébred. Két hónapos és ülni akar meg állni.

      Törlés
  2. Ha valami apró, fehér virágú növényre vágysz, akkor a Bacopa a barátod. Tipikus erkélynövény, gyorsan is nő, cserépben is elvan. És szép.

    VálaszTörlés
  3. Tatárvirág, Vinca, ezek jutottak eszembe :) A Vincát nagyon szeretem, (http://www.viragkotorita.hu/egynyari-viragok-harmadik-resz/), több színben is kapni, bírja a tűző napot is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az nem ártana, ha bírná a tűző napot, mert itt elég nagy dózisban kapná, nyáron órákon keresztül süti az erkélyt.

      Törlés