2016. március 15., kedd

Levezetés - french nails

Nem akarom elkiabálni, de azt hiszem, túl vagyunk a nehezén. így már tudok másra is gondolni az orrszíváson kívül. Például csodaszép manikűrökre.

A gyerekek végigaludták az éjszakát, reggel pedig M. addig húzta a felkelést, amíg csak lehetett, így 8-ig ágyban voltunk. Igaz, hogy onnantól kegyetlenül beindult a mókuskerék (pelenkázás, orrszívás, orrspriccelés, kajakészítés, etetés, gyógyszerosztás), és engem is elöntött a takony, de ezt leszámítva jól vagyunk, valahogy 1 órára megfőztem és teljesen letisztáztam a két kis pupákot, letettem őket aludni, és bár hosszú-hosszú percekig úgy tűnt, ebből most egyáltalán nem lesz alvás, végül, ha nem csal a fülem, mindketten elszunnyadtak.

Most próbálok maximális csendben blogolni a dolgozószobában, ez elég nehéz, tekintve, hogy iszonyúan kell(ene) köhögni.

Szóval azzal szórakoztatom magam, hogy elképesztően szép francia manikűrökre vadászok a Pinteresten, ugyanis az itteni körmös, akihez járok, a múltkor azt mondta, hogy ha megengedem neki, hogy francia manikűrt gyakoroljon rajtam, akkor csak az anyag árát kell kifizetni, így nagyjából feleannyit kellene fizetnem, mint szoktam.

Mondjuk én szívesen kifizetem a teljes árat is, ha csak nem lesz vállalhatatlanul ronda, de miért lenne, hiszen tök szépen dolgozott eddig is. Csak az az egy baj van, hogy praktikus okokból a körmeim nagyon rövidek, a franciához egy nagyon picit hosszabbak kellenének szerintem.

Íme, itt vannak a kedvenceim, ti bevállalnátok valamelyiket?

www.hative.com

www.fenzyme.com


www.totalbeauty.com

www.cuded.com

www.stylesweekly.com

www.thehuffingtonpost.com

www.cuded.com


13 megjegyzés:

  1. Jobbulást neketek! Én mindegyiket bevállalnám szépen sorban.;) Nem szeretek az egyszínű körmöket, mindig kérek rájuk köveket, mintákat vagy legalább az egyik körmöm színe tér el a többitől. A franciát is úgy szoktam kérni, hogy az egyik körmöm más színű. Nagyon örülnék egy olyan körmösnek aki rajtam gyakorol. Használd ki! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megpróbálom, de azért pofátlan sem akarok lenni. :)

      Törlés
  2. 4 és 5. Azt hiszem.
    Nekem legjobban a rövid, egyszínű körmök tetszenek. Piros, esetleg kék, barna. Ilyenek. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is mindig rövid és egyszínű. Most épp ilyen vakondbarna. De azelőtt hosszú évekig kizárólag franciát csináltattam, és picit meguntam. Ha most újra bevállalom, akkor szeretnék bele egy pici csavart. :)

      Törlés
  3. 1., 3., 5. az en kedvenceim.:-) Hihetetlen hogy 8-ig agyban tudtok maradni. Az en hethonaposom kb fel 6-kor kel es nem alszik vissza. Mondjuk cserebe nappal alszik kb 4-4.5 orat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Legtöbbször 7-kor ébred Puppina is, vagy kicsit előbb. De a folyamatos nemalvástól már szerintem ki volt purcanva. Pupák meg későn, 9 körül került ágyba.

      Törlés
  4. a második és negyedik kivételével bármelyiket!

    VálaszTörlés
  5. Néhány nekem is le van mentve ezekből. A harmadik és az ötödik a favorit. :)

    VálaszTörlés
  6. Mind nagyon szép és finom ízlésre vall, bármelyiket kipróbálnám! Jobbulást neked is!

    VálaszTörlés
  7. Mielőbbi gyógyulást!!! Nekem nagyon tetszik mind!!!

    VálaszTörlés
  8. Egyedül az arany csíkos nem tetszik, pedig én imádom az aranyszínű kiegészítőket, de az valahogy túl sok nekem. A többi gyönyörű. :-)

    VálaszTörlés
  9. A pasztelles francia nagyon jó!Jobbulást Nektek!

    VálaszTörlés