2016. március 3., csütörtök

Salesalesale

Olvastátok ezt?


http://444.hu/2016/03/03/veletlenul-oriasi-learazas-volt-a-hm-ben

Nos úgy esett, hogy az online vásárlásfüggőségemnek köszönhetően, én is elcsíptem ezt a kis bibit.

Vagyis kedden este felmentem az oldalra, hogy ellenőrizzem a kosaram tartalmát és kitaláljam, ténylegesen mire lenne szükségem, nekem meg a pupákoknak. És akkor láttam, hogy valamiért tök olcsó minden, és személyzeti kedvezményként van feltüntetve a fizetésnél az árengedmény. Mondtam is M.-nek, hogy úgy látszik mostanában annyit vásároltam, hogy tiszteletbeli munkatárssá léptettek elő.


Bármit pakoltam ki és be, a kedvezmény makacsul maradt, kérdezgettem M.-et, hogy szerinte most mit csináljak, írjak az ügyfélszolgálatnak?, de azt mondta, ez csak valami akció lehet, úgyhogy most vegyek meg mindent, amit szeretnék.

Így esett, hogy 17(!) tétel landolt a kosárban, és hozzácsaptam a személyre szóló 10 százalékos kedvezményemet is, így minden eddiginél olcsóbban vásároltam.

Mondjuk egész éjjel rettegtem, hogy írnak egy bocsánatkérő levelet, amelyben vagy a) sztornózzák a rendelést vagy b) udvariasan elkérik a teljes összeget. Ehelyett ma megkaptam az értesítést, hogy holnap érkezik a futár a csomaggal, juhú!

 (Basszus és a púderszínű körömcipő meg a szexi pizsi megint kimaradt!)

5 megjegyzés:

  1. basszus én meg erről lemaradtam :(

    VálaszTörlés
  2. :D Le is csaptam rá :)
    Sensitive, mintha magamat olvastam volna. Nekem is eszembe jutott, hogy a HM visszavonja az egészet, de mivel korábban is volt már ilyen informatikai ballépésük, sejtettem, hogy nem lesz gond. Nemsokára jön is a csomag :)

    VálaszTörlés
  3. ma jött egy hírlevél, hogy 25% plusz ingyenes szállítás. Nem vagyok biztos benne,hogy nem direkt csinálják ;)

    VálaszTörlés