2015. szeptember 12., szombat

Bad dreams

Egyik éjjel azt álmodtam, hogy M. elhagyott. Annyira szörnyű, de ugyanakkor valósághű volt az egész, hogy még napokkal később is ezen gondolkozom.


Szóval M. egyszer csak közölte velem, hogy beleszeretett egy gyönyörű, Kitti nevű gasztroblogger lányba, és ez ellen nem lehet mit tenni, összeköltöznek. Elmondta, hogy ismerkedtek meg, milyen volt, amikor először meglátta... Az egész sztori annyira életszerű és logikusan felépített volt.

gsalam.net


Teljesen le voltam taglózva, éreztem az epét a számban, meg akart hasadni a szívem, fájt a fejem, a gyomrom, ment a hasam, azt hittem, beleőrülök. Azt mondogattam neki, hogy de hát én mindig azt gondoltam, hogy együtt fogunk megöregedni, és a múlt héten még azt mondtad, én vagyok a legszebb nő a világon és mennyire boldog vagy, hogy én vagyok a feleséged. És most mással lesz új családod? Gyerekeitek lesznek?

Szörnyűségesen kétségbeejtő, szív- és lélekfájdító érzés volt elveszíteni őt.

Zokogva ébredtem. Anyuéknál voltunk a héten, egy szobában aludtam a gyerekekkel, a hajnali világosságban Puppina mellettem szuszogott az ágyban, Pupák pedig alig 3 méterre tőlem békésen horkolgatott a kiságyában. Lassan ráeszméltem, hogy ez nem történt meg, még mindig férj és feleség és egy család vagyunk, de még hosszú percekig sírdogáltam a paplan alatt, vigyázva, fel ne ébresszem a pupákokat.

Még mindig őrülten szerelmes vagyok M.-be.

4 megjegyzés:

  1. Kizárt, hogy valóságalapja legyen, ez egy szürreális álom volt, biztos vagyok benne, hogy ő is imád benneteket, Téged! ♡♡

    VálaszTörlés
  2. A nagyim szokta mondani kiskoromban, hogy ha elmesélem az álmomat, nem válik valóra ;) de teljesen érthető, hogy ilyet álmodtál, hiszen, szereted M.-et. :) Nagyon rossz lehetett, de nincs miért aggódnod!

    VálaszTörlés
  3. De jó, hogy csak álom volt! Az is marad, ne aggódj! Nekem mindig az álmaim ellentéte válik be ;)

    VálaszTörlés
  4. Annyira aterztem, mikor olvastam, mert pár hónapja en is pont ugyanezt álmodtam G-rol. Annyira rossz volt, tök valósághű és ugyanígy éreztem. Jaj, de jó hogy csak álom :) így is marad :)

    VálaszTörlés