2015. szeptember 12., szombat

Valami elromlott

Már kezdett minden tök jól beállni, és bár fáradt voltam, azért már egyedül is egész jól elvoltam a két gyerekkel és sort tudtam keríteni arra is, hogy Pupákkal többet foglalkozzak. Erre Puppina hirtelen hasfájós lett és az éjszakáink horrorrá váltak.


Igazából nem értem, mi történt, eddig az volt az éjszakai menetrend, hogy a pici lány felébredt, szopizott, ringattam egy kicsit, elaludt, majd 2-3 óra múlva újra ébredt és minden ugyanígy zajlott. A legnagyobb problémám az volt, hogy jó lenne, ha 3 óránál már többet aludna egyhuzamban, és egyszer már volt is egy 6 órás etapunk.

Azzal kezdődött, hogy anyuéknál egyik éjjel, amikor felébredt, két órán keresztül hiába ringattam, nem akart elaludni. Végül nagy nehezen elszundikált, de én hulla fáradtan ébredtem másnap. Azután hazajöttünk, és az éjszakai ébredés egy hosszas nyögdécselés és tekergés után történt, és evés után nem csak, hogy nem akart visszaaludni, de keservesen sírt is. Órákig próbáltuk nyugtatgatni, masszírozni a hasát, kicsit meg is akartuk hőmérőzni, hátha tudna kakilni és attól megkönnyebbülne, de természetesen a költözéskor valahova elkeveredett a bébi hőmérőnk. Egy idő után persze Pupák is felébredt Puppina kiabálására, és sikítva ordítani kezdett, ezután az volt a táncrend, hogy felváltva csitítgattuk a két gyereket, egyszer én mentem be Pupákhoz és M. ringatta Puppinát, azután cseréltünk. Sajnos ez egészen reggelig tartott, Puppina 8 óra körül tudott végre kakilni egy hatalmasat, majd boldogan elaludt, de fél 7-től véglegesen felkelt Pupák is, aki viszont egyáltalán nem akart visszaaludni.

kisbaba.com


Az álmatlan éjszaka mindannyiunkat kikészítette, Pupák délután sem tudott aludni fél óránál többet (ha nem alszik jól éjjel, akkor valamiért a másnapi nappali alvásnak is lőttek), így nekem sem volt alkalmam szenderegni kicsit, M. pedig egész nap csak szédelgett munka közben.

Beszereztem hőmérőt, cumit, babamasszázsokat tanultam a neten, továbbra is adtam Puppinának az Infacolt, sőt a védőnő és a gyerekorvos tanácsait is kikértem, hiszen pont tegnap voltunk 1 hónapos vizsgálaton, de a következő éjszaka sem telt sokkal nyugalmasabban, azt leszámítva, hogy Pupák mélyen aludt, így nem ébredt fel Puppina sírására. Hajnal 5-ig voltam ébren, ebből egy órát M. is besegített, de a fáradtságtól már alig láttam és könyörögtem Puppinának, hogy aludjon el. A hőmérőzés elsőre nem jött be, pár óra múlva megismételtem, akkor segített egy kicsit, de megnyugvást nem hozott, a cumi nem kell Puppinának, és a szoptatás sem nyugtatta meg. Azután reggel 8-kor újra egy hatalmas kaki, és Puppina édesen aludt majd' 4 órát.

Ha belegondolok, hogy ez 3-4 hónapos koráig így lesz, sírni tudnék a kétségbeeséstől.

4 megjegyzés:

  1. ha nem javul akkor érdemes lenne megnézetni, hogy nem laktózérzékeny-e, mert az is okozhat hasfájást, és ilyen esetben nem segítenek a klasszikus, puffadásgátló szerek.
    Nálunk a babycalm vált be és bio gaiat is használtunk. A laktózproblémákra a colieffel érdemes próbálkozni.(vagy laktózmentes tápszer)

    VálaszTörlés
  2. Nálunk Laura volt Hasfájós. Nekünk a homeopátiás Colocynthis nevű golyócska bevált! Gyerekorvos javasolta, esetleg próbáld ki!
    Kitartást!

    VálaszTörlés
  3. Remélem, az Infacol és a babamasszázs segíteni fog! Ha tudsz, pihenj napközben minél többet! Puffadásra nekünk anno a szélcsövet javasolta a gyermekorvos (Prücsi is elég hasfájós volt), és az Infacollal együtt használtuk.

    VálaszTörlés
  4. Nálunk BioGaia és szélcső volt a nagy segítség és a szinte állandó hordozás. Ötödik hónap végére már sírtam a masszázsasztalon, annyira tele volt a hátam és a vállam csomókkal. Viszont legalább akkor aludt, mikor rá volt kötve...

    VálaszTörlés