2016. február 25., csütörtök

Az igazi HP

Be vagyok zárva a lakásba, önértékelési problémáim vannak, felnőtt társaság alig jut nekem és a városba is csak negyedévente jutok be egyedül. Csoda, ha online vásárlásba fojtom a bánatom?


Hosszú-hosszú idő után megérkezett a számlámra a csed (a munkahelyem nem tudta az új címem és egyéb nyalánkságok), és M. azt mondta, ebből gazdálkodjak nyugodtan, ha nekem vagy a gyerekeknek kell valami.

Elhatároztam, hogy okosan, megfontoltan és körültekintően fogom a pénzt költeni, semmi impulzusvásárlás vagy ilyesmi.

forrás: tango2plus.com


De ha bemegyek egy webshopba, az agyamra egyből lila köd ereszkedik, és csak nyomogatom a gombokat, és telik a kosár, először mindenre rányomok, ami tetszik, azután megpróbálok ésszerűen szelektálni, végül alig van valami a kosárban de az nagyon sokba kerül, én nem is értem.

Szóval hétfő este a kedvenc online áruházamban válogattam, ahol épp húsz százalékos kedvezményt plusz ingyenes házhozszállítást ígértek. Bepakoltam egy csomó mindent a kosárba, majd higgadtan átnéztem, és kidobtam néhány felesleges dolgot ( viszlát szexi pizsi és púderszínű körömcipő), kiszámoltam, milyen jó sokat fogok spórolni a vásárlással és leokéztam a dolgot. Sehol nem találtam a rubrikát, ahová a kuponkódot kell írni, de gondoltam, majd ott lesz valahol a fizetésnél, szóval lenyomtam a fizetés gombot, és a rendelés elment. Először fel sem akartam fogni , mi történt. Azután leesett. Se ingyenes kiszállítás, se húsz százalék. Basszus!

Kisebb pánikrohamot kaptam, majd írtam az ügyfélszolgálatnak, hogy tudom, hogy én voltam a béna, de mégis, nem lehetne-e... Az mondjuk eszembe sem jutott, hogy töröltessem a rendelést, pedig az lett volna az egyetlen jó megoldás. Másfél nap múlva válaszoltak, hogy sorry, de a rendelésbe nem tudnak belenyúlni, viszont kapok egy kupont, amivel a legközelebbi vásárlásomból kapok 10 százalékot és még ingyen haza is hozzák.

Ugyanazon a napon rendeltem még néhány kencét az arcomra, mert mindenem elfogyott, plusz mivel még tartom a diétát, pár speckó alapanyagot is ( cukorhelyettesítő, lisztek, lekvárok), és így történt, hogy ma egymásnak adták a kilincset a futárok, én meg reménykedtem, hogy senki nem látja, mert semmi nem mossa le rólam, hogy agyamra ment az itthonlét és épp mániás időszakomat élem.


5 megjegyzés:

  1. Egy csomó mindent rendeltünk a gyerekszobába az AliExpressről, és volt, hogy minden nap hozott valamit a postás. És mivel a költözés is előtte nem sokkal volt, folyton jött vmi papír ez ügyben is. Már alig bírtam ki röhögés nélkül a mackóalkatú postás fejét látva, akinek mindig be kellett caplatnia hozzánk. Amúgy a leghatékonyabb dolog nekünk házhoz rendelni, szerintem sok otthon lévő anya tesz így, nem vagy ezzel egyedül :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, én is ezt nyomtam a gyerekek csecsemő koràban. A legjobban egy hatvan dollàros ruha és egy komplett, sok szàz dollàros spanyol nyelvlecke miatt szégyelltem magam.;)

      Törlés
    2. Hàt, azt azért nem mondanàm.:D csendesül, de vannak fellàngolàsok. Meg hàt hiàba nagyobbak a gyerekeim, màr dolgozom, így soha nem tudok sehova elmenni venni dolgokat, marad a futàr - aki mostanàban a mumkahelyemet làtogatja:D

      Törlés
  2. Dettó. A GLS-es futár már úgy ismer, mint a rossz pénzt :D

    VálaszTörlés