2016. február 26., péntek

Good day or bad day?

A mai napunk tök jól indult, mindenki fél 8-ig aludt, M. nem ment dolgozni, Pupák úgy tűnik, meggyógyult, és talán Puppina is kevésbé taknyos, mint eddig.


Mindennek örömére, amíg a srácok elmentek a boltba, megcsináltam a kedvenc reggelijüket, ami ilyen palacsintatésztába forgatott bundáskenyér. Aztán Pupák egy morzsányit sem evett belőle, mert ő inkább csokit szeretett volna reggelizni és evés után M. közölte, hogy akkor ő most felmegy dolgozni.

Egészen addig szó nem volt arról, hogy ma is munkát tervez ( vagyis úgy volt, hogy elmegy itthonról, de az elmaradt), úgyhogy kicsit váratlanul ért a dolog és szóvá is tettem. Ezen persze összekaptunk egy kicsit, mert én arra számítottam, hogy a héten először ma könnyebb napom lesz, esetleg elmegyünk csavarogni egy kicsit, ilyesmik. Ő meg persze azzal érvelt, hogy nem dolgozhat mindig éjszaka és muszáj csinálni, mert ebből van a pénz. Amit én el is fogadok, de nekem is kell egyetlen nap a héten, amikor kicsit lazíthatok.

Egy fél óra múlva már mind a ketten teljesen lehiggadtunk, ő felvitte magával Pupákot, én eltakarítottam a romokat és habos kávét csináltam neki, azután nekiláttam az ebédkészítésnek.

Mindjárt kész is lesz: grillezett csirkecomb, olajban sült édeskrumplival és almás, diós, szőlős, mozarellás salátával.

És ha minden igaz, délután még sétálni is elmegyünk.

4 megjegyzés:

  1. Kedves Sensitive! Te nagyon ugyesen szoktatod a gyerekeidet alvasra. Puppina olyankor is vissza tud aludni onalloan mikor ejszaka leszivod az orrat? Vagy ilyenkor altatod? Az en kisfiam (kb ua idos mint Puppina) sajnos ilyenkor nem tud visszaaludni egyedul. Egy zugolvasod.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Éva! A gyerekek jó alvási szokásai nem biztos, hogy nekem köszönhetők, itt írtam is erről bővebben: http://elmenyekgondolatokerzesek.blogspot.hu/2016/02/a-pupakokrolpuppina.html

      Az mondjuk igaz, hogy Puppina az orrszívások után is mindig visszaaludt, bár szerencsére csak két ilyen éjszakánk volt.

      Nem tudok okosakat mondani, talán csak annyit, ha biztonságban érzik magukat, és tudják, hogy mindig ott vagy, ha kellesz, talán nem kell állandóan mellettük lenni.

      Törlés
  2. Én meg azt nem értem hogy mit csinál Puppina amíg te főzöl, reggelit készítesz, "eltakarítod a romokat"? Én még eddig csak akkor tudtam főzni ha valaki volt még itt és közben foglalkozott a gyerekkel (az enyém 9 hónapos).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyrészt alszik. :) Egyébként meg bejött az, amit sokan mondtak nekem, és ami miatt sokszor volt bűntudatom, amikor az egyik gyerekkel kellett foglalkoznom, míg a másik nyafogott, hogy alkalmazkodni fognak a helyzethez. Mára már Pupák és Puppina is ki tudja várni a sorát ( Pupák nehezebben), és szépen eljátszikálnak egyedül is, ha más dolgom van.

      Amikor Pupák pici volt, nálunk sem volt ilyen. :)

      Törlés