2016. február 3., szerda

Hát, ez egy csoda!

Jaj, és gyorsan el kell mesélnem, hogy a mai reggelemet alapos kenceficézéssel kezdtem, magamra kentem a tegnap vásárolt nyalánkságokat, és... és tényleg nem akartam hinni a szememnek, de ez a Wonderblur gyönyörűvé varázsolta a bőröm, és amit az Instablur Eye csinált a szemem alatti résszel, ahhoz foghatót még soha egyetlen korrektornál sem éreztem, tényleg olyan, mintha valaki kivasalná és kiphotoshoppolná azt a területet, elképesztő!




A testápolótól pedig egész nap valami mesés, finom illatfelhőben úszkáltam, ebben az esős időben olyan volt, mintha egy külön kis napfényes szigeten sétálgatnék.

(Van valakinek esetleg tapasztalata az arckrémeikkel? Teljesen bezsongtam, mindent ki akarok próbálni!)

P.s.: Remélem ez nem olyan csoda, ami csak három napig tart, mert belepusztulok, ha elmúlik ez a hatás.

9 megjegyzés:

  1. Oil of Olay Total Effects használok az arcomra és imádom. Mikor felkenem úgy érzem, hogy kisimulnak a ráncaim, eltűnnek a szarkalábaim. Érdekes, hogy a kezemről viszont azonnal le kell mosnom, mert olyan fura ragacsos érzés az ujjaimon, de az arcomon, maga a csoda. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nálunk nem is lehet kapni Oil of Olay termékeket. :(

      Törlés
    2. Komolyan? Pedig ez az egyetlen krém, amit elvisel a bőröm.

      Törlés
    3. Közben eszembe jutott, hogy nekem ezt ajánlgatta a kislány: http://the-body-shop.hu/termekkereses?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=3217&category_id=365

      Ezek szerint már látszanak rajtam az öregedés első jelei, de hát hiába, az utóbbi hónapok kóros alváshiánya nem múlik el nyomtalanul. :)

      Törlés
  2. Szia, bízom benned, gyorsan meg is rendeltem az Instablur Eye-t:) sajnos nálunk nincs a közelben üzlet, így futárral. Gabi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, nem fogsz csalódni Gabi! Nálam második napja tart a csoda, és még a fotóim is olyanok, mintha valami szuper filtert használnék. :)

      Törlés
  3. Na, erre én is bevenezek lehet! Nagyon vicces, hogy én is pont aznap szabadultam be a Body Shopba, mikor te, így egy év után, hogy megszületett a kisfiam, mert szentül megfogadtam, hogy most egy bizonyos összeget csak magamra fogok költeni.
    Én a Drops of Youth szérumot vettem meg, szuperül hidratál, és egy e vitaminos bb krémet, az is nagyon jól táplál, amellett, hogy tök szép lett tőle a kiszáradt, kipattogzott bőröm, de nem fed túl erősen, mondjuk én pont ilyet akartam, nagyon természetes a hatása.
    Nekem még az Oils of Life hidratáló olajat ajánlgatta nagyon az eladó és tényleg nagyon tetszett, az is hihetetlenül táplálja a bőrt, legközelebb lehet egy olyanba is beruházok. Furcsa volt nekem elsőre, hogy olajjal kenegessem az arcbőröm, de tényleg nem elnehezíti, hanem táplálja a bőrt, ami nekme így télre durván ki szokott száradni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Életveszélyes bemenni az biztos, a pénztárcádat legalábbis rendesen kivégzi! :)

      Ezt a Drops of Youth szérumot én is néztem, csábító, amiket írnak róla.

      Amikor bent voltam, elmondtam a lánynak, hogy nekem ilyen fura bőröm van, mert a felső rétege tök száraz és dehidratált meg hámlós tud lenni, ugyanakkor sokszor kifényesedik és pattanásaim is vannak olykor (főleg most, hogy távoznak a jó kis terhességi meg szoptatós mormonok). Erre ajánlott nekem valami csodakrémet, de a nagy izgalomban elfelejtettem, hogy mit, és a weboldalon sem találom. :(

      Törlés
    2. Nahát, nekem is ilyen a bőröm! :) Az eladó meg is lepődött, mikor mondtam neki, hogy az van, hogy minél szárazabb a bőröm, annál jobban kipattogzik és tiszta ragya leszek, és csomó idő volt, mire rájöttem, hogy ilyenkor nem a pattanásokat kell kezelni, hanem minél jobban hidratálni. Egyébként nekem a mostani gyalázatos állapotot, amit a hideg okozott csak a sudocrém hozta helyre, amit már kínomban kentem magamra, mert kisakkoztam, hogy ha a fiam piros popsiját rendbehozza, akkor az én száraz börömre is az kell.
      Nem lehet, hogy ezt a Seaweed Mattifying nappali krémet ajánlotta? http://the-body-shop.hu/arcra/kombinalt-borre?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=466&category_id=84

      Törlés