2016. február 17., szerda

Juj, annyira izgulok!

Ma eddig csupa klassz dolog történt, a szervezés úgy megy, mint a karikacsapás.
Már beszéltem mindenkivel, akit szeretnék meghívni a meglepi buliba, és mindenki nagyon pozitív volt, annyira remélem, hogy tényleg eljönnek!

Délelőtt megkaptam az e-mailt, hogy elkészült a képrendelésem, és már csak a futárszolgálaton múlik, mikor hozzák. Pár óra múlva értesített a futárszolgálat, hogy holnap kézbesítik a küldeményt. Majd' kiugrottam a bőrömből, ha minden jól megy, anyu még nem lesz itt, amikor hozzák, így nem kell kamuznom valamit, hogy mi ez a nagy csomag.

Délután beszéltem a virágbolttal is, nagyon kedvesek és készségesek voltak, megkérdeztem, ők mit ajánlanak, és végül rózsaszín (nem túl halvány, de nem is pink) rózsákban maradtunk, fehér dobozban, hozzá illő szalaggal. Az eladónő másik javaslata az ekrü szín volt, de szerintem az fehér dobozban túl "sápadt" lenne, feketében meg nem akartam, mert az egy picit gyászos. Jaj, remélem, szép lesz!

Most már csak azon idegeskedem, hogy ilyen olajozott szervezés után nehogy bénán süljön el minden, nagyon szeretném, ha anyut sikerülne boldoggá tenni.

Ma M. is itthon volt velünk, isteni ebédet rittyentettem (bár nem fotóztam le, szóval olyan, mintha meg sem történt volna): sült karajszeletek gyömbéres-fokhagymás-chilis-diós mártásban. Én még soha nem használtam gyömbért a konyhában, így először szokatlan volt az íze, de evés közben remekül összeállt minden, M. az első két falat után azt mondta, hogy ez kiváló, pár perccel később, hogy zseniális, majd miután jóllakott közölte, hogy ezt nyugodtan felvehetem a (z egyébként nem túl bőséges) repertoáromba.

Puppina mindeközben békésen eljátszogatott az új babakarámjában, már hihetetlenül cuki hangokat tud kiadni, egyszerűen nem tudok betelni vele olyan édes. Egyébként ez a babakarám nagyon jó döntésnek tűnik, M. nem győzi mondogatni, hogy mennyire jó ötlet volt ez tőlem, szóval ha van kúszó-mászó apróság a háztartásban, akit el akartok szeparálni nagyobb tesótól illetve veszélyes helyektől, akkor ez elég praktikus. Én innen rendeltem, a miénk négy elemből áll, de bármikor bővíthető, most a szőnyeg felét foglalja el, és esténként laposra hajtjuk, úgy tesszük el. Tök könnyen szerelhető, és az alakja is változtatható, mert nem merev (szóval lehet négyzetet is meg rombuszt is csinálni belőle, de a sokelemesekből meg bármit). Van rajta egy kis ajtó, és ha akarnánk, falhoz is lehetne rögzíteni, de nem akarjuk.

Persze Pupák amint meglátta, izgalomba jött, majd egész este azt kiabálta, hogy "Ez az én házikóm lesz!", és reggel is első dolga volt, hogy bemásszon, szóval nem tudom, hogy értetjük meg vele, hogy ez Puppina kis birodalma. Legfeljebb majd felváltva lesznek benne, vagy együtt játszikálnak időnként.

M. most elment Pupákért, nemsokára itthon lesznek, tök jó lenne, ha végre tudnék kicsit khm... szépítkezni a fürdőszobában (egy orangután hozzám képest meztelencsiga), holnap azt tervezzük, hogy veszünk végre egy normális babakocsit, meg egy zuhanyfejet, mert a mostaniból már mindenhol spriccel a víz.

Semmi izgalmas, de mégis elégedett vagyok. És nagyon-nagyon-nagyon izgulok a szülinap miatt!

6 megjegyzés:

  1. Nekünk is ilyen van, tényleg szuper dolog. Hálát adok érte minden nap. :)
    Jo választás a rózsa színösszeállítas! Szép ünneplést nektek!

    VálaszTörlés
  2. Szia, bocs ide írok a korrektorral kapcsolatban, amit a szem alatti karikával kapcsolatban rendeltem. Azóta párszor megjegyezték, hogy milyen kipihent vagyok:) nem tudom az normális, hogy olyan "morzsalékos" mielőtt elkenem?
    A meglepi bulihoz sok sikert:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Gabriella, igen, akartam is írni, hogy ne ijedj meg, mert az állaga kicsit olyan, mint a nedves homoké. Én kicsi, gombostűfejnyi darabkákat szoktam elkenegetni, és úgy könnyen felvihető.
      Örülök, hogy bejött neked is! :)

      Törlés
  3. a viraggal kapcsolatban, nem volt nekik szep kek, vagy barna doboz, ami mondjuk az ekruhoz pont jol passzolna? meg sose vettem naluk semmit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha jól tudom, csak fekete meg fehér dobozuk van. De szép volt nagyon. Kicsit húzós az ára, de jelesebb alkalmakra megéri, a bulin mindenki kérdezgette, hogy honnan van.

      Törlés