2016. február 15., hétfő

I love my Mom

Anyukám pénteken lesz 65 éves, és én már hónapokkal ezelőtt kigondoltam, hogy igazán emlékezetessé szeretném neki tenni ezt az évfordulót.


Mégis valahogy annyira le volt az utóbbi időben zsibbadva az agyam, hogy csikorogva kellett erőltetni, hogy egy épkézláb és valahogy megvalósítható ötletet kitaláljak.

Bevontam a férjét is, aki egy igazi édespofa, imádom, de szervezésben nem egy nagy ász, és bár nagyon örült annak, hogy kezembe vettem az ötletelést, de egy csomószor olyan volt, mintha kifogásokat keresne, nem értem, hogy miért. Például szerintem egy meglepetés parti, attól jó, hogy jó sok olyan ember van ott, aki az illetőnek fontos, közel áll hozzá stb. Ő meg mindenkire azt mondta, hogy, "jaj, úgysem jönnek el, ők sosem mozdulnak ki", vagy "ó, ők nem fognak ráérni". Persze én meg erősködtem tovább, hogy nyugodjon meg, majd én mindenkit felhívok, mindenkivel beszélek, de ha csak hatan leszünk, az úgy nem olyan hatalmas meglepi.

Most épp a keretsztorin dolgozunk, anyut valahogy ide kell csalni, hogy otthon a férj elő tudja készíteni a terepet, és a (remélhetően sok) vendég össze tudjon gyűlni. Sajnos csak szombatra tudjuk összehozni a dolgot, így a nagy napon nem lesz meglepetés, csak szolid ünneplés nálunk, és valahogy el kell hitetni vele, hogy már nem is számíthat másra.

Még azt nem tudom, hogy az ajándékaimat mikor adjam oda, mert ugye nagyban emelnék a szombati ünnepség fényét, de akkor pénteken mit adjak neki? Két puszit?

Szóval az ajándékunk egy nagyon szép keretbe foglalt fekete-fehér vászonfotó a két kis pupákról (külön para, hogy kiszállítják-e időben), plusz szeretnék neki egy lélegzetelállítóan szép rózsacsokrot rendelni innen: themillionroses.hu. A Facebookon már nézegettem a képeiket, nagyon odavagyok értük, bár a vásárlói visszajelzések elég vegyesek, nagyon remélem, hogy nem lesz csalódás.



Egyedül még azt nem döntöttem el, hogy milyen színű csokrot vegyek, a vörös ugye ki van zárva, mert én a lánya vagyok és az a szerelem színe, úgyhogy a fehér és a rózsaszín/pink között vacillálok. Szerintetek melyik lenne a legszebb? Fehér rózsák, fehér dobozban, piros szalaggal? Vagy rózsaszínnel? Esetleg rózsaszín rózsák, rózsaszín szalaggal?




( A képek a The Million Roses FB-oldaláról vannak)

8 megjegyzés:

  1. Én rózsaszínt választanék, a fehér virág nekem olyan temetéses, de az én dilim. ;-)

    VálaszTörlés
  2. Nekem meg olyan ártatlan lányos, szóval én is a rózsaszínre szavazok. :-)

    VálaszTörlés
  3. Igen, én is jobban hajlok a rózsaszín felé...

    VálaszTörlés
  4. Sárga...?
    Boldogat és még nagyon sokat Anyukádnak! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Est! :) Végül rózsaszín lesz, remélem, örülni fog neki!

      Törlés
  5. Oh, a kolléganőm pont tegnap kapott pont ilyet. Rózsaszín és gyönyörű!!! Jó vàlasztás!

    VálaszTörlés
  6. Oh, a kolléganőm pont tegnap kapott pont ilyet. Rózsaszín és gyönyörű!!! Jó vàlasztás!

    VálaszTörlés